Jdi na obsah Jdi na menu
 


MOTOR:

 

Typ Simson M 541/9KF
Druh Benzinový, dvoudobý jednoválec
Chlazení Vzduchem
Uspořádání válce Nakloněn 30° dopředu
Rozvod Pístem
Mazání Směs palivo-olej 50:1

(během prvních 500 km 33:1)

Spouštění motoru Nožní, roztáčecím pedálem
Celkový objem 49,8 ccm
Vrtání válce 38 mm
Zdvih pístu 44 mm
Max výkon / při otáčkách 2,72 kW (3,7k) / 5500 min-1
Max kroutící moment / při otáčkách 5,0 Nm / 4800 min-1
Kompresní poměr 9,5:1
Počet převodových stupňů 4
Hmotnost motoru 15 kg bez oleje
Materiál válce Hliníková slitina s vložkou z šedé litiny
Materiál hlavy válce Tlaková hliníková slitina (AlSi9Cu1)
Materiál pístu Kokilová slitina (AlSi20CuNi)
Počet pístních kroužků 2 kusy
Utěsnění válec/hlava Kov / kov
Typ karburátoru BVF 16N3-4
Druh karburátoru Posuvný s jehlovou tryskou
Průměr difuzoru 16 mm
Typ jehly 2B511
Počet otáček naprázdno 1250± 150 min-1
Čistič vzduchu Mokrý FLP62/1 s vláknitou náplní
Převodovka Mechanická klínová převodovka ve společném bloku s motorem
Řazení Nožním pedálem na levé straně (1 je dolu)
Spojka 4-kotoučová-lamelová spojka v olejové lázni
Primární převod Čelní šikmo ozubená kola
Sekundární převod Plně zakrytý válečkový řetěz
 
 

 

Poslední fotografie



Archiv

Kalendář
<< duben / 2020 >>


Statistiky

Online: 1
Celkem: 54714
Měsíc: 737
Den: 24