MOTOR:
| Typ | Simson M 541/9KF |
| Druh | Benzinový, dvoudobý jednoválec |
| Chlazení | Vzduchem |
| Uspořádání válce | Nakloněn 30° dopředu |
| Rozvod | Pístem |
| Mazání | Směs palivo-olej 50:1
(během prvních 500 km 33:1) |
| Spouštění motoru | Nožní, roztáčecím pedálem |
| Celkový objem | 49,8 ccm |
| Vrtání válce | 38 mm |
| Zdvih pístu | 44 mm |
| Max výkon / při otáčkách | 2,72 kW (3,7k) / 5500 min-1 |
| Max kroutící moment / při otáčkách | 5,0 Nm / 4800 min-1 |
| Kompresní poměr | 9,5:1 |
| Počet převodových stupňů | 4 |
| Hmotnost motoru | 15 kg bez oleje |
| Materiál válce | Hliníková slitina s vložkou z šedé litiny |
| Materiál hlavy válce | Tlaková hliníková slitina (AlSi9Cu1) |
| Materiál pístu | Kokilová slitina (AlSi20CuNi) |
| Počet pístních kroužků | 2 kusy |
| Utěsnění válec/hlava | Kov / kov |
| Typ karburátoru | BVF 16N3-4 |
| Druh karburátoru | Posuvný s jehlovou tryskou |
| Průměr difuzoru | 16 mm |
| Typ jehly | 2B511 |
| Počet otáček naprázdno | 1250± 150 min-1 |
| Čistič vzduchu | Mokrý FLP62/1 s vláknitou náplní |
| Převodovka | Mechanická klínová převodovka ve společném bloku s motorem |
| Řazení | Nožním pedálem na levé straně (1 je dolu) |
| Spojka | 4-kotoučová-lamelová spojka v olejové lázni |
| Primární převod | Čelní šikmo ozubená kola |
| Sekundární převod | Plně zakrytý válečkový řetěz |